Sirui Anamorphic Venus 5x Lens + Adapter Kit (35/50/75/100/150mm) +Adapter + Hard Case L-Mount
Szerszy niż szerszy
Obiektywy te charakteryzują się 1,6-krotnym współczynnikiem ściśnięcia. Podczas filmowania w formacie 3:2, daje to współczynnik proporcji 2,4:1.
Gdy czujnik jest ustawiony na 16:9, otrzymasz znacznie szerszy współczynnik proporcji 2,8: 1, a wrażenia wizualne zapewniane przez niego są tak wysokiej jakości i wciągające, jak format IMAX.
Frames as You Like
Niezależnie od tego, czy chodzi o kręcenie wielkich scen, czy ciasnych ujęć, obrazy uzyskane za pomocą tego obiektywu będą miały doskonałą jakość, wysoką rozdzielczość i dobrą ostrość. Jako obiektyw pełnoklatkowy oznacza, że może fotografować szerzej niż jego odpowiedniki APS-C, pozostawiając dużo miejsca na pan-and-scan lub przebijanie w poście.
Na przykład, jeśli część obrazu jest zbędna, wystarczy ją wykadrować bez obawy o utratę pikseli.
**35 mm - szerokie pole widzenia Anamorficzny obiektyw 35 mm odpowiada poziomemu polu widzenia pełnoklatkowego obiektywu 22 mm, pozwalając na umieszczenie w kadrze większej liczby elementów, dzięki czemu nadaje się do fotografowania architektury, krajobrazów i ciasnych przestrzeni.
50mm - Prawdziwy wszechstronny obiektyw Jako trzecie oko strzelców, ogniskowa 50 mm ma kąt widzenia bardzo zbliżony do ludzkich oczu. Wyposażony w 1,6-krotny współczynnik ściśnięcia, ten obiektyw 50 mm może zapewnić horyzontalny kąt widzenia, jakiego można oczekiwać od zwykłego obiektywu 31 mm i super organiczne rozmycie tła, które pomaga uczynić opowiadaną historię znacznie bardziej zniuansowaną i wciągającą.
75mm - większy zasięg 75 mm T2.9 1.6x zachowuje się jak 46 mm w poziomie, zachowując pionowe pole widzenia 75 mm, dzięki czemu powstaje wąski kąt widzenia.
100 mm - Płytki DoF Ogniskowa 100 mm ma zdolność do tworzenia silnej kompresji tła, a także pięknego owalnego bokeh z wyraźnym spadkiem ostrości, idealnego do fotografowania portretów, sportu, wesel i dzikiej przyrody. Zapewnia płytką głębię ostrości i rozciągnięte, rozmarzone tło.
150mm - Teleobiektyw
Dodatkowy zasięg tego teleobiektywu 150 mm pozwala na prawidłowe kadrowanie obiektu bez konieczności stania bardzo blisko niego.
Jest to odpowiednik 94 mm w poziomie i jest uważany za doskonały wybór do portretów, zbliżeń, ekspresji emocji, martwej natury, obiektów oddalonych itp.
150 mm ma mniejszą głębię ostrości, gładsze rozmyte tło i bardziej wydłużony owalny bokeh niż inne obiektywy, który oddziela obiekt od tła.
Przełamując ograniczenia innych obiektywów anamorficznych, ten 150 mm obiektyw, z minimalną odległością ogniskowania 0,58 m, nadaje się do zbliżeń.
Piękny owalny bokeh Ten obiektyw, z 1,6-krotnym współczynnikiem ściśnięcia, tworzy owalny bokeh o bardziej przyjemnym kształcie niż obiektywy z 1,33-krotnym współczynnikiem ściśnięcia, nadając materiałowi filmowemu dodatkową wyrazistość i estetykę.
Wibrujące flary Skierowanie źródła światła bezpośrednio na ten obiektyw pozwala uzyskać charakterystyczne niebieskie flary obiektywu, z których znane są obiektywy anamorficzne, dodając odrobinę magii do obrazu.
Maksymalna przysłona T2.9 Podczas fotografowania przy szeroko otwartej przysłonie T2.9 z ostrością skoncentrowaną na obiekcie, uzyskasz płytką głębię ostrości obrazu z obiektem w ostrości i innymi obszarami nieostrymi. Korzystanie z szerokiego otworu przysłony w warunkach słabego oświetlenia umożliwia aparatowi uzyskanie większej ilości światła i osiągnięcie krótszego czasu otwarcia migawki. Ponadto pierścień przysłony jest zaprojektowany bezstopniowo, aby zapewnić płynną kontrolę przysłony.
Obudowa obiektywu Cine Obiektyw ten wygląda bardzo elegancko, ponieważ cały tubus został wykonany ze stopu aluminium. Co więcej, pierścienie przysłony i ostrości są ustawione tak, aby zapewnić przyjemny opór i łatwą instalację systemu follow-focus. Dzięki otworowi na śrubę 1/4" w dolnej części, obiektyw można zamontować bezpośrednio na płytce szybkiego zwalniania, aby zachować równowagę całego zestawu.
Idealne dopasowanie do aparatów pełnoklatkowych Obiektyw posiada natywne mocowanie dla systemów RF, L, E i Z, kompatybilne z takimi pełnoklatkowymi kamerami jak Panasonic S1H, S5, RED KOMODO, RED V-RAPTOR ST, Canon R5, R6, C70, Sony FX-3, FX-6 oraz Nikon Z6 i Z7. Jako niedroga alternatywa dla markowych pełnoklatkowych obiektywów anamorficznych, obiektyw ten sprawi, że anamorfia będzie dostępna dla większej liczby osób w większej liczbie sytuacji.
Adapter anamorficzny Sirui 1.25x
2x Constant Squeeze
Przykręć adapter Sirui 1.25x do obiektywu anamorficznego Sirui 1.6x, aby uzyskać 2-krotne ściśnięcie.
Większe ściśnięcie zapewnia bardziej zauważalną charakterystykę anamorficzną. Na przykład cieńszy bokeh i płytsza głębia ostrości.
Kompresja 2x pozwala na zawarcie większej ilości informacji w kadrze, zapewniając większą elastyczność w zakresie kadrowania w postprodukcji.
W porównaniu do tradycyjnych obiektywów anamorficznych 2x, ta kombinacja jest stosunkowo kompaktowa i niedroga, oferując najlepszy stosunek jakości do ceny.
Pakiet zawiera:
- Sirui Venus Anamorphic 1.6x 35mm T2.9 L-Mount
- Sirui Venus Anamorphic 1.6x 50mm T2.9 L-Mount
- Sirui Venus Anamorphic 1.6x 75mm T2.9 L-Mount
- Sirui Venus Anamorphic 1.6x 100mm T2.9 L-Mount
- Sirui Venus Anamorphic 1.6x 150mm T2.9 L-Mount
- Sirui Anamorphic Adapter 1.25x
- Twardy futerał Sirui dla obiektywów Venus